هزینه سیستم امنیتی برای مشاغل کوچک

هزینه سیستم امنیتی برای مشاغل کوچک

اینکه کسب و کار شما کوچک است به این معنا نیست که نیازی به تامین امنیت ندارد. کامپیوترها، اسناد محرمانه، محصولات، قراردادها و ده‌ها مورد در ساختمان شما وجود دارد که در صورت سرقت می‌تواند صدها  میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد، به همین دلیل شما باید برای یک سیستم امنیتی کوچک سرمایه گذاری کنید. یک سیستم امنیتی مشاغل کوچک لازم نیست گران قیمت باشد، اما باید آنقدر با کیفیت باشد که اگر مورد سرقت قرار گرفتید بتوانید عامل آن را شناسایی کنید.

امنیت سرمایه است…

دلیل اصلی بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک که برای امنیت سرمایه گذاری نمی‌کنند و از هزینه آن‌ها می‌ترسند این است که یک سیستم خوب پر هزینه است و سیستمی که گران نیست سیستمی نیست که ارزش سرمایه گذاری در آن را داشته باشد. این تصور کاملا نادرست است و می‌تواند مشاغل کوچک را ویران کند. سیستم‌های نظارتی در اندازه‌های مختلف و با ویژگی‌های متفاوت وجود دارند و اکثر شرکت‌ها به مشتریان این فرصت را می‌دهند که سیستم‌های خود را به همان اندازه که دوست دارند پیچیده یا ساده بسازند.

 

تکنسین های مجرب ما خطرات امنیتی شما را ارزیابی کرده و در مورد ویژگی‌هایی که باید سرمایه گذاری کنید به شما توصیه می‌کنند. در نهایت، با این حال، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه چیزی را نیاز دارید و چه چیزی را نیاز ندارید. قبل از خرید دوربین مداربسته، راهنما‌های سایت ما را بخوانید که انواع سیستم‌های امنیتی در دسترس شما را به طور مختصر توضیح می‌دهند، که چرا ممکن است به آن نیاز داشته باشید و هزینه آن چقدر است.

 

سیستم نظارت تصویری

یک سیستم نظارت تصویری برای محافظت از داخل و خارج ساختمان‌ها و خانه‌ها استفاده می‌شود. این رایج‌ترین نوع سیستم امنیتی است زیرا به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهد به طور شبانه روزی ببینند در داخل و خارج از مشاغل خود چه می‌گذرد. اگر یک صاحب مشاغل مشکوک باشد که کارکنان وقت شرکت را در حال هدر دادن هستند، او می‌تواند تصاویری از آخرین دفعاتی که از دفتر خارج شده بود را بگیرد و سوال‌های خود را تأیید یا رد کند. اگر او درست می گفت، می‌تواند به کارکنان خود اطلاع دهد که از آنچه در جریان است آگاه است و با آن‌ها در مورد راه‌های از بین بردن اتلاف وقت همکاری کند.

 

در سناریوی دیگر ، ممکن است صاحب مشاغل به سرقت مشکوک شود. در این مورد، او ممکن است فیلم‌ها را مرور کند، مناطق مشکوک را شناسایی کرده و اقداماتی را برای کاهش آن انجام دهد. در هر یک از این سناریوها، صاحب مشاغل از دوربین مداربسته برای کاهش و جلوگیری از سرقت احتمالی در آینده استفاده کند.

 

بیایید درباره هزینه صحبت کنیم…

البته ، بسته به نوع تجهیزاتی که استفاده می‌کنید‌، سیستم نصب شده هزینه متفاوت است‌، اما به طور متوسط ​​می‌توانید 3 تا 5 میلیون تومان برای 4 دوربین به همراه تجهیزات یک سیستم اقتصادی پرداخت کنید. و یا 5 تا 7میلیون تومان برای یک دستگاه حرفه‌ای پرداخت کنید.

 

 

 

 

 


فوریه 5, 2022 | 10:45 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 0