مزایای استفاده از جک پارکینگی

مزایای استفاده از جک پارکینگی
مزایای استفاده از جک پارکینگی

درب‌های قدیمی پارکینگی  که به طور سنتی کار می‌کنند از لحاظ ایمنی ضعیف و خطرناک هستند چرا که به راحتی توسط سارقین باز می‌شود، اما استفاده از جک پارکینگی ایمنی منزل شما را بالا برده و کار را برای سارقین سخت می‌کند. علاوه بر حفظ امنیت و ایمنی باعث راحت شدن کار شما می‌شود. به طور مثال در فصل زمستان که هوا بارانی و برفی است دیگر نیازی نیست.

از ماشین خارج شده و درب را دستی باز کنید و یا آخر شب با وجود خطرات زیاد نیاز به پیاده شدن از خودرو نیست به راحتی با فشار یک دکمه درب خودکار باز می‌شود.

درب‌های اتوماتیک می‌توانند حتی با کنترل‌ کننده‌های دسترسی ادغام شده و توسط کارت، تگ و یا اثر انگشت باز شود که این مورد از لحاظ ایمنی بسیار عالی است. شما محدودیتی در انتخاب جک درب پارکینگ ندارید، امروزه در بازار انواع جک‌‌های اتوماتیک وجود دارد، فقط کافی است مشخصات درب خود را به یک کارشناس حرفه‌ای بدهید تا مناسب‌ترین جک را از لحاظ کیفیت و قیمت به شما معرفی کند.

جک‌های پارکینگی دارای ریموت کنترل با فرکانس‌های متفاوت می‌باشند که می‌توان از فاصله‌های کم یا زیاد درب را باز کند اما بهتر است شما آن را از فاصله نزدیک استفاده نمایید تا از لحاظ ایمنی دچار مشکل نشوید. چرا که ممکن است از راه دور درب را باز کنید و تا زمانی که خودرو شما به درب برسد شخص بیگانه و یا سارق از درب وارد ساختمان شود. همچنین می‌توانید از ریموت‌های غیر قابل کپی استفاده نمایید تا در صورت گم شدن و یا دادن ریموت خود به  شخصی دیگر، نتوانند از آن کپی بگیرند. جک درب پارکینگ دارای دکمه خلاص کن می‌باشد. زمانی که برق برود و یا مشکلی در کارکرد جک باشد، با فشردن دکمه خلاص کن، درب  به حالت دستی باز و بسته می‌شود‌.

 

جک‌های پارکینگی نیاز به توجه و نگهداری دارند و باید هر چند وقت یک بار آن‌ها را چک، سرویس و روغن کاری کنید تا کارکرد خود را به درستی انجام دهند و طول عمر آن‌ها پایین نیاید. جک‌های پارکینگی در حفظ امنیت ساختمان بسیار موثر هستند اما ممکن است استفاده نادرست از آن حوادث جدی را ایجاد کنند.

 

جک‌های درب پارکینگ چگونه کار می کند؟

جک‌ها از طریق موتور الکتریکی کار می‌کنند که دارای منبع تغذیه ای سی و دی سی می‌باشد. ریموت‌ها روی مدار فرمان کد نویسی می‌شود و زمانی که ریموت فشرده شود، دستوری به مدار فرمان داده می‌شود. جریان به بازوهای جک فرستاده شده و درب باز می‌شود. جک درب پارکینگ در حالت حرکت می‌تواند خطرناک باشد. این امکان وجود دارد که جسمی یا شخصی بین درب باشد و درب روی آن بسته شود. برای جلوگیری از این موضوع جک‌ها دارای فتوسل می‌باشند. فتوسل‌ها تجهیزات کوچکی هستند که رو به رو هم بر روی دیوار پارکینگ نصب می‌شوند زمانی که شیئی و یا شخصی بین درب قرار داشته باشد، این فتوسل‌ها اجازه بسته شدن درب را روی آن نمی‌دهد تا آن مانع کامل از سر راه کنار برود.

 

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 0