سیستم‌های امنیتی برای ساختمان‌های کوچک

سیستم‌های امنیتی برای ساختمان‌های کوچک
سیستم‌های امنیتی برای ساختمان‌های کوچک

قفل‌های الکترونیکی

اگر بخش‌هایی در ساختمان خود دارید که همه کارکنان نباید به آن دسترسی داشته باشند، ممکن است سیستم‌های کنترل دسترسی الکترونیکی نیاز داشته باشید. این نوع سیستم معمولا از صفحه کلید، کارت یا اثر انگشت استفاده می‌کند. درب که به صورت الکترونیکی قفل می‌شود صاحبان مشاغل معمولا وقتی برای یک قفل الکترونیکی سرمایه گذاری می‌کنند که اطلاعات محرمانه‌ای داشته باشند که باید از آن‌ها محافظت کنند، یا هنگامی که دارای یک دارایی معنوی ارزشمند هستند و نمی‌خواهند فاش شوند.

بیایید درباره هزینه صحبت کنیم…

بسته به نوع سخت افزاری که روی آن سرمایه گذاری می‌کنید و تعداد درب‌هایی که باید مکانیزم قفل الکترونیکی روی آن‌ها نصب شود، معمولا هزینه متوسط ​​به ازای هر درب 1 تا 2 میلیون تومان می‌باشد.

 

سیستم اعلام سرقت و هشدار تشخیص نفوذ

اگر نمی‌خواهید متحمل ضرر شوید و امیدوار باشید پلیس سارق را دستگیر کند، این نوع سیستم امنیتی مورد نیاز شما است. یک سیستم هشدار تشخیص نفوذ دقیقا همان چیزی است که از نام آن پیداست: یک سیستم هشدار دهنده که یک مزاحم را تشخیص می‌دهد و قبل از اینکه فرصتی برای خرابی جدی ایجاد کند، زنگ خطر را به صدا در می‌آورد. این نوع سیستم از همه چیز داخل ساختمان شما در برابر سارقان‌، خرابکاران یا مزاحمان خطرناک شما‌، مشتریان و کارمندان شما محافظت کرده و امنیت را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

 

هر سیستم متفاوتی در این گروه کمی متفاوت است‌، زیرا صاحبان مشاغل آن‌ها را برای برآوردن نیازهای امنیتی منحصر به فرد خود انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال، برخی از مشاغل ممکن است از چشمی‌های حرکتی که ورود را تشخیص می‌دهند نیازشان باشد و دیگری ممکن است از سیستم‌های بیم خطی برای فضاهای باز و وسیع سود ببرند.

بیایید درباره هزینه صحبت کنیم…

هزینه این نوع سیستم می‌تواند از 2.5 میلیون تومان برای یک ساختمان اداری کوچک تر با تنها یک ورودی تا 4 میلیون تومان برای یک ساختمان بزرگ تر با چندین نقطه دسترسی متغیر باشد. با این حال، با هر هزینه‌ای که داشته باشید‌، می‌توانید انتظار داشته باشید که یک سیتم اعلام سرقت با کیفیت و با گارنتی و پشتیبانی حرفه‌ای دریافت خواهید کرد.

 

راه اندازی شبکه های کامپیوتری

رایانه‌های شما حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند که در صورت اشتباه، می‌تواند منجر به از بین رفتن اطلاعات و خسارات مالی و معنوی برای شرکت شما شود. شما می‌توانید از این اطلاعات با ایمن سازی شبکه‌های رایانه‌ای که هکرها را شناسایی می‌کند و از ویروس‌ها‌، جاسوس افزارها و سایر تهدیدها جلوگیری می‌کند برای ایمن سازی شبکه و یا حتی برای گسترش شبکه داخلی اداره یا سازمان خود از خدمات شبکه ما استفاده نمایید.

 

هزینه باید اولویت دوم باشد

در حالی که طبیعی است که شما نگران بودجه شرکت خود باشید، هزینه نباید در اولویت اول قرار گیرد. ایمنی دارایی ها و افراد تجاری شما باید در اولویت اول باشد. اگرچه این ممکن است به معنای کاهش در سایر زمینه‌ها باشد، اما وقتی می‌توانید از بلایای بالقوه پرهزینه جلوگیری کنید که تجارت شما را خراب نکند، بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 0