انتخاب بهترین دزدگیر منزل

انتخاب بهترین دزدگیر منزل
انتخاب بهترین دزدگیر منزل

پیشگیری از سرقت منزل و حفظ اموال و همچنین برقراری امنیت امروزه بیش از پیش مورد توجه عموم جامعه قرار گرفته است. چرا که با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه ضرر و زیان ناشی از سرقت به ندرت قابل جبران خواهد بود و گاهی اوقات طبعات از دست رفتن سرمایه اندوخته تا پایان عمر بر زندگی فرد مال‌باخته تاثیر‌گذار خواهد بود.

 

بررسی نیاز‌‌ها پیش از خرید دزدگیر

اصولی‌ترین کار پیش از خرید هر کالایی حتی وسایل شخصی و … بررسی نیاز‌های ماست و اینکه از خرید محصول مورد نظر چه فایده ای نصیبمان می‌شود و باید به چه مقدار هزینه کنیم. برآورد دقیق یک کارشناس نیز در هر زمینه‌ای می‌تواند بهترین انتخاب را برای ما رقم بزند. پیش از خرید دزدگیر منزل به یاد داشته باشید که سارق از کوچک‌ترین فرصت برای دستیابی به هدفش استفاده می‌کند و همواره بدنبال غفلت ماست و هر راه نفوذی از دید سارقان منزل پنهان نمی‌ماند. درب ها و پنجره ها همچنین نور گیرها، درب‌های پشتی، دیوار‌های غیر مستحکم، آسان‌ترین راه نفوذ هستند و باید با رعایت اصول کار بخوبی این منافذ را تحت پوشش دزدگیر اماکن قرار داد. پیش از اقدام به خرید و تماس با کارشناس مربوطه اولین اقدام بررسی ورودی هاست که باید توسط خود شما انجام پذیرد.

 

امکانات لازم دزدگیر منزل

در ابتدا از وجود خط تلفن شهری و کیفیت خطوط اطمینان حاصل کنید. توجه کنید که خرید دزدگیر اماکن سیم کارتی در محیط‌هایی که خط تلفن ندارند ضروری است. توصیه می کنیم برای محیط‌های ویلایی بخصوص جایی که امکان حضور فیزیکی دائم برای مالک مقدور نیست، حتی الامکان از دزدگیر اماکن سیم کارتی استفاده شود. توصیه می کنیم در صورتی که یک سیستم پایه جوابگوی نیاز شما بود، از صرف هزینه های بالا جهت خرید دزدگیر‌های اماکن پیشرفته خودداری کنید. یک سیستم پایه از یک دستگاه مرکزی دزدگیر به همراه تلفن کننده اتوماتیک و باتری پشتیبان تشکیل شده است. جهت پوشش ورودی‌ها از چشمی دزدگیر اماکن استفاده می‌شود. آژیر‌ها نیز درون محفظه مخصوص قرار می گیرند و نقش هشدار دهنده‌های صوتی را در مواقع خطر به عهده دارند. برای آشنایی با مدل‌های دزدگیر مقاله انواع دزدگیر اماکن را مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 0